UKK
PALAUTUKSET & VAIHDOT
Onko palauttaminen maksullista?
Suomen sisäisissä tilauksissa tuotteen palauttaminen on maksullista. Palautuksista peritään 6,90 € käsittelykulu.
Kuinka voin tehdä palautuksen?
Näin teet palautuksen:
1. Pyydä palautusta 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta
Kuluttajana sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla siitä meille viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran tai tavaraerän vastaanottamisesta tai, jos kyse on tavaran säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Palautuspyyntö on tehtävä selkeästi sähköpostitse osoitteeseen info@woofy.fi. Alla ohjeet palautuspyynnön tekemiseen ja tiedoista, jotka on sisällytettävä pyyntöön.
Sähköpostiisi on kirjattava:
- Nimesi
- Sähköpostiosoitteesi
- Tilausnumero
- Tieto palautettavasta tuotteesta (esim. tuotenumero)
2. Pakkaa tuote huolellisesti palautusta varten
Huomaathan, että palautettavan tuotteen on oltava alkuperäisessä pakkauksessaan (laput kiinni alkuperäisellä kiinnityksellä!), käyttämätön, puhdas ja hyvin pakattu palautuskuljetusta varten.
3. Vie paketti Postin palvelupisteeseen 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä ja merkitse pakettiin koodi 683970.
Palautustavarat on lähetettävä alla mainittuun palautusosoitteeseen viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä. Tarvittaessa palauttajan on pystyttävä todistamaan, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Säilytä kaikki palautukseen liittyvät asiakirjat, kunnes olemme vahvistaneet palautuksesi.
4. Me hoidamme loput
Saat vahvistuksen heti, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.
Tämän jälkeen palautamme maksamasi summan viivytyksettä kuluttajansuojalain mukaisesti. Vähennämme palautettavasta summasta 6,90 € postitus- ja käsittelykuluja. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota käytit alkuperäisessä ostossa, ellei toisin ole sovittu, ja aina siten, ettei sinulle aiheudu lisäkuluja.
Tärkeää
Suomi (ml. Ahvenanmaa): Jos palautat kaikki tilauksesi tuotteet, palautamme myös alkuperäisen toimituskulun halvinta toimitustapaa vastaavasti. Muussa tapauksessa palautamme vain kyseisen tuotteen hinnan.
Palautusosoite (käytä Postilla koodia 683970):
Woofy c/o Nexus Logistics
Nexus Logistics Oy
Vanha Hämeentie 42
20540 Turku
Unohdin hakea pakettini - mitä teen?
Noutamaton paketti
Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai tilauksen peruutus. Perimme noutamattomasta paketista 15 € (Suomi & Ahvenanmaa). Tämä kattaa alkuperäisen toimituskulun, palautuksesta meille aiheutuvat kulut sekä käsittelymaksun. Muistathan siis aina noutaa pakettisi ja tehdä tarvittaessa erillisen palautuksen.
Voinko vaihtaa tuotteen?
Vaihdot
Vaihtoa varten sinun tulee palauttaa tuote ja tehdä uusi erillinen tilaus uudesta tuotteesta.
Tuotteen vaihto toiseen kokoon on maksuton.
Kuinka voin tehdä reklamaation?
Jos olet saanut väärän tuotteen (eri kuin tilausvahvistuksessa) tai huomaat tuotteessa virheen tai vian, sinulla on aina oikeus tehdä reklamaatio. Reklamaatioissa otathan aina ensin yhteyttä sähköpostitse: info@woofy.fi.
Ilmoita reklamaatiossa nimesi ja tilausnumerosi sekä kuvaile, mitä on tapahtunut. Liitä myös kuvat virheellisestä tai viallisesta tuotteesta reklamaation yhteydessä.
Reklamaatiotapauksissa Woofy korvaa palautettavan tuotteen palautuskustannukset. Jos virheellinen tuote on ainoa tilauksessasi, palautamme myös toimituskulut halvinta toimitustapaa vastaavasti kyseiseen maahan. Luonnollisesti palautamme myös tuotteen hinnan viivytyksettä. Vaihtoehtoisesti, jos asiakas niin toivoo ja tuote on saatavilla, voimme lähettää uuden vastaavan tuotteen.
Tuote/tuotteet on palautettava viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa reklamaatioilmoituksen tekemisestä yllä mainittuun palautusosoitteeseen. Annamme sinulle tarkemmat ohjeet tuotteen lähettämiseksi reklamaation yhteydessä. Tarvittaessa reklamoijan on pystyttävä todistamaan, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
UKK
TOIMITUS & MAKSAMINEN
Maksaako toimitus?
Tilauskohtaiset toimituskulut (mikäli niitä peritään) näkyvät ostoskorissa ennen tilauksen hyväksymistä. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan
Mitkä maksutavat Woofylla käy?
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassamme käytettävissä olevilla maksutavoilla:
- Shopify Payments (yleisimmät luottokortit sekä PayPal)
- Klarna (maksa heti, maksa myöhemmin, osamaksu)
Klarna-maksuvaihtoehdot:
- Maksa heti. Maksu onnistuu ilman korttitietoja tai salasanoja.
- Maksa myöhemmin. Saat tuotteet ensin kotiisi ja maksat vain ne tuotteet, jotka päätät pitää. Maksuaika 14 päivää ilman lisäkuluja.
- Osamaksu. Voit jakaa laskun useampaan erään (3, 6 tai 12 kk). Lasku lisätään tilillesi, joka lähetetään seuraavan kuukauden puolivälissä.
Lisätietoja Klarnan ehdoista ja asiakaspalvelusta löytyy Klarnan verkkosivuilta.
Kuinka pitkä toimitusaika Woofylla on?
Käsittelemme ja lähetämme tilaukset 1–5 arkipäivän kuluessa. Mahdollisista viiveistä (esim. lomien & alennuskampanjan aikana) ilmoitetaan verkkokaupan etusivulla ja tilausvahvistuksessa.
Arvioidut toimitusajat (käsittelyajan lisäksi):
- Suomi (ml. Ahvenanmaa): 1–4 arkipäivää
Emme vastaa ylivoimaisesta esteestä (force majeure) johtuvista viiveistä emmekä viivästyksen aiheuttamista välillisistä vahingoista.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota meihin yhteyttä!
info@woofy.fi